Ansökningar

Välkommen att skicka in en intresseanmälan på länken nedan så tar vi kontakt med dig om/när vi får en ledig hamnplats i lämplig storlek. Hör du inget från oss, så har vi dessvärre inte någon båtplats i lämplig storlek att erbjuda för tillfället, men du finns kvar i vår kö och lämnade uppgifter skickas som kopia till den mail du uppgivit när du skickat in ansökan. Ofta får vi tillgängliga platser en bit in på säsongen och kan då erbjuda plats till flera i vår kö som så kallad ”sommarliggare”. Som sommarliggare , ökar sannolikheten för att få plats hela säsongen nästkommande år. Kontakta hamnkapten för mer information.

Intresseanmälan skall årligen förnyas, gäller även för er som redan har hamnplats. Skickas ingen intresseanmälan in, riskerar ni att er hamnplats går till annan båtägare, fyll därför i intresseanmälan i god tid, men senast före årsskiftet, helst redan i samband med exempelvis upptagning genom länken nedan.

länk till anmälan

Du som legat hos LEBK två tidigare somrar kan ansöka om medlemskap i klubben som båtägande medlem. Är ni delägare av båten kan den ene ansöka om medlemskap som båtägande medlem och den/de andra som icke båtägande medlem. Kontakta sekreterare för mer information.